donderdag 8 mei 2014

Pastel geluk op de rommelmarkt...

Het rommelmarktseizoen is alweer een paar weken bezig. Hier bij ons dan tenminste. En ik moet zeggen dat ik al aardig wat mooie dingen gevonden heb. Zoveel zelfs dat ik er meerdere posten aan wil wijden, anders wordt het wel een hele lange post...

Ik begin maar gelijk met een wel hele mooie vondst....wat delen van het pastel servies van Petrus Ragout, en een kannetje van Melitta,





En dit geweldige blikje van Patria reisverpakking voor koekjes, ooh die kleuren...




En toen vond ik ook nog delen van een mini pastel serviesje...het kannetje komt ook van een rommelmarkt...gekocht voor de prachtige kleur. Komt heel leuk tot zijn recht met dit serviesje vond ik zelf, dus dat heeft ook een plekje in mijn kast gekregen...





Kijk maar...gezellig zo he?





Dit komt dan weer niet van een rommelmarkt, maar dat tafeltje heeft Jan gemaakt en ik heb het met krijtverf zachtroze geverfd.....hoe zoeter hoe mooier....


 


Tja en dan dit toppertje....


Ik ben helemaal verliefd op het klokje, en de kleuren.....

manlief en de kinderen zijn er helaas wat minder verliefd op.....

Tja, ze zullen er voorlopig toch tegenaan moeten kijken;-)






Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.
lieve groet van Ester,



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails