donderdag 27 februari 2014

Spring is coming...mixed media...

Ben echt helemaal verslingerd aan mixed media. En dan vooral de romantische stijl. Ben van de week dan ook weer heerlijk aan de slag gegaan met een mini canvasje...

I'm addicted to mixed media. especially the shabby chic style. Last week I made this little canvas




Ben echt toe aan de lente, dus heb een mooi plaatje uitgezocht...

Can't wait till spring, so I found a nice picture wich reminds me of spring...




mooie stencils gebruikt voor de ondergrond, en toen alles bespoten met zachte lente achtige kleurtjes,

Used stencels for the background, and inked it with soft spring colors



Mijn vriendin kwam ook gezellig mee knutselen. Dit is haar schilderijtje geworden. Lief hé?

My friend made this mixed media canvas. Isn't it sweet?




Morgen ga ik samen met mijn moeder naar de demodagen van Doe@ding...heb er zo'n zin in!

Ik wens jullie alvast een heel fijn weeken toe!

Lieve groet van Ester 


Tomorrow I go to the demontrations days at Doe@ding. Ooh I am so excited! Wish you all  a great weekend! Hugs Ester.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails