woensdag 5 februari 2014

Rommelmarkt geluk...

Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar een rommelmarkt geweest, en wauwwww, wat had ik weer mooie spulletjes zeg,



Puntje gaaf. Heb alleen spijt dat ik niet alle mokken en nog een  koffiekan gekocht heb. Maar ja, dat is achteraf.

En van hele lieve kleurtjes nu naar een stapeltje zwart...rara wat zou het zijn?




Kijk dit ziet er al wat vrolijker uit...




Yep, het zijn oude schriften...



En ze zijn allemaal nog helemaal "nieuw"....



En wat dachten jullie van deze kaart? Ik spaar deze (3d) kaarten. Zal er nog wel een keertje een post er over schrijven,



Ja, ik had echt weer van die "verliefde" kriebels in mijn buik toen ik zaterdag met m'n tassie over die rommelmarkt liep. Mijn eerste van dit nieuwe jaar!






Dat er nog maar veel mogen volgen...;-)

liefs Ester





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails